Home > Terms & Conditions

Terms & conditions

A face o comanda pe www.yzyflow.ro site reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile de mai jos:

Informațiile furnizate pentru  www.yzyflow.ro sunt utilizate numai pentru scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor sau cereri de oferte), conform legilor in vigoare www.yzyflow.ro nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora.
În urma comenzii efectuate pe site-ul, e-mail trimis este generat automat si nu este o confirmare a faptului că produsele sunt în stoc sau pe care le putem onora cererea.
Cererea de ordine se schimbă într-un ordin valabil și este onorat după ce ați contactat și stocul și prețul de produsele comandate sunt confirmate.
În unele cazuri, pentru anumite produse de origine și nu numai, care sunt aduse la comanda speciala din depozite externe, este necesar să le plătească în avans.

The products sold through www.yzyflow.ro are new, in the original manufacturer's packaging and at the time of delivery are accompanied by a tax receipt and/or tax invoice and warranty certificate. If you did not receive these documents in the package, you can download them from https://www.yzyflow.ro/my-account/ by entering the order ID. Also, both the price and the technical specifications do not represent any kind of contractual obligation and can be changed without any prior notification. The photos of the products are taken from the manufacturers' catalogs, they are informative and there may be differences between them and the product itself.

Produsele vândute prin www.yzyflow.ro sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor publicate de către producători. Garantia se aplică în conformitate cu OUG nr. 140/2021 pe vânzarea de produse și asociate acestora garanție și OUG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor. Perioada de garantie se acorda pentru durata medie de utilizare de elemente durabile, în conformitate cu specificațiile tehnice ale producătorului, dar nu mai mult de 24 de luni de la data scrisa pe impozitul pe vânzări document. Produsele vândute prin www.yzyflow.ro sunt livrate numai după cererile de ordine a confirmat prin telefon, în limitele stocurilor disponibile.

Piese pentru care partea veche este solicitată pentru schimb sunt recondiționate de către producătorul lor pe linia de producție. Aceste produse vor beneficia de aceleași condiții de vânzare și de garanție precum piesele noi! Vechi piese de schimb sunt returnate în termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii. Piese vechi pentru a fi returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții: acestea trebuie să fie asamblate și curat, nu trebuie să fie rupte sau crapate, ele nu trebuie să fie îndoit sau rupt, acestea nu trebuie să prezinte semne de deteriorare mecanică, acestea trebuie să nu fi fost recondiționate în prealabil.

Taxa de transport pentru returnarea pieselor vechi pentru schimb este suportat de catre client.
ATENTie! Anumite produse vândute în seturi și nu numai, cum ar fi distribuția, seturi de transmisie, pompe de apă, seturi ambreiaj, volante, cuzineți pentru ambreiaje, discuri de ambreiaj, plăci de ambreiaj, rulmenti, fulii, termostate, etc. , de la branduri SACHS, LUK, SKF, INA, CONTINENTAL-CONTITECH, VALEO, BEHR, MAHLE, PORTI, SWAG, FEBI, TEXTAR, HEPU, BOSCH, pot conține piese identice sau de calitate superioară, achiziționate de către producătorii de filiale ale marcilor respective sau de parteneri afiliați.

Noi vă cerem să inspectat cu atenție produsele atunci când primiți pachetul! Orice notificări referitoare la lipsa unor produse sau deteriorarea lor în timpul transportului trebuie să fie raportate la reprezentantul firmei de curierat la primirea coletului! Este obligatoriu să încheie o declarație de constatare cu reprezentantul firmei de curierat, lipsa de pregătire a acesteia va face rapoarte extrem de dificil pentru a rezolva! Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, spart, ciobit, rupt), vă recomandăm să refuzati la livrare. 

După completare, vă rugăm să ne informați cu privire la situație, în termen de 24 de ore de la livrare, prin completarea formularul de contact sau prin e-mail la contact@yzyflow.ro. Imposibilitatea de a finaliza procesul-verbal în prezența reprezentantului firmei de curierat care a făcut livrarea și orice notificare ulterioară va face dificilă pentru a rezolva problema în mod pozitiv.

Atunci când partea de montare pe masina, in service autorizat RAR, de parte de a fi montate, trebuie să fie comparate înainte de montare cu partea care a fost scos din mașină.Piesele care nu corespund în forma, dimensiunile/dimensiuni și specificații cu defecte parte să fie înlocuit nu va fi montat. Pot exista situații în care construcția versiune a masinii s-a schimbat sau masina are modificări care nu au fost specificate de către producători în original cataloage. ATENT! În caz de compresoare de aer condiționat - atunci când le instalați, este recomandat să înlocuiți uscător, uscător de filtru, valva de expansiune, precum și de curățare instalația de aer condiționat și de uscare cu azot!

Toate produsele vândute pe www.yzyflow.ro sunt însoțite de o chitanță și/sau factură fiscală și certificat de garanție.
Garanția legală este prevăzută în conformitate cu prevederile OUG nr. 140/2021 și cu OG 21/1992(r2) completat privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, care transpune Directiva 1999/44/CE în legislația română și să nu limiteze în mod direct, ignora sau de a restricționa sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, în condițiile prevăzute de lege.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul de orice defect constatat în timpul perioadei de garanție. Garantia este oferita pentru produsele care au defecte de fabricație. Dacă o parte nu poate fi reparat sau înlocuit, atunci valoarea sa va fi rambursat.

În cazul în care persoana care face cerere de garanție este un consumator în sensul legii, și cererea întemeiată pe lipsa de conformitate este justificată, garanție operatorul va repara sau înlocui produsul în termen de 15 zile calendaristice. În orice alte cazuri, plângerea va fi soluționată într-un termen rezonabil de 30 de zile. În caz de înlocuire a produsului în timpul perioadei de garanție, se aplică următoarele reguli:

- în situația în care persoana care face plângerea este un consumator, produs de înlocuire vor putea beneficia de o nouă perioadă de garanție, potrivit legii.
- în orice altă situație, produs de înlocuire va avea o perioadă de garanție egal cu restul perioada de garanție pentru produsul original.

Dacă, în urma examinării de produs, acesta va fi găsit că este necesar să se efectueze o expertiză tehnică în conformitate cu art. 13 alin. (2) din OG nr. 21/1992-republicată, în scopul de a stabili raportat defecte/neconformități și cauza lor, o parte va fi trimis la producător sau de un organism tehnic autorizat pentru a detecta aceste defecte. La finalizarea expertizei, vom comunica concluziile sale, precum și modul de a soluționa plângerea în termen de cel mult 15 zile după ce a primit raportul de expertiză - în condițiile prevăzute de art. 13 alin. (2) din OG nr. 21/1992 republicată .

Garanția acoperă defecte de material sau de fabricație și produse cu acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în perioada de garanție, cu altele noi, conform legii. Perioada de garanție începe de la data înscrisă pe chitanță și/sau factură de vânzare a produselor.

CONDIȚIILE DE GARANȚIE

PIESE AUTO GARANȚIE:

Produsele vândute de Yzy Choppers SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor publicate de către producători. Garanția este valabilă atunci când piesele sunt montate intr-un service autorizat de Registrul Auto roman (RAR). În timpul perioadei de garanție, produsele defecte din cauze neimputabile consumatorului sunt garantate, prin reparare sau înlocuire.

O garanție este acordată pentru produsele vândute, după cum urmează:

- 24 de luni de la data vânzării pentru piese de schimb.
- Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni, perioada de garanție se reduce la această durată. Această categorie include accesorii auto si consumabile (covorase auto, portbagaj tăvile, capacele de roti, huse auto, odorizante auto, sistem anti-alunecare, lanțuri, mașină de numărul posesorilor auto, cabluri electrice, etc.), auto filtre (aer, ulei, combustibil, interior, etc.), becuri, ștergătoare de parbriz, spălătorul de parbriz soluții, antigel, lichid de frână și aditivi, etc.

Yzy Flow Choppers SRL este scutită de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

1. Piesele nu au fost instalate într-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto roman pentru tipul de muncă efectuate.
2. Părțile nu au reușit din cauza asamblării incorecte sau din cauza de asamblare împreună cu uzate, defecte sau modificate piese conexe.
3. Piesele au fost utilizate pentru un alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate în timpul asamblării cu piesele au fost schimbate.
5. Părțile au uzat din cauza suprasolicitării, incorecte sau insuficiente de întreținere a vehiculului, incapacitatea de a efectua inspecții periodice conform recomandărilor producătorului vehiculului; reparația atelierului care a efectuat asamblarea nu a stabilit verificările ulterioare și ajustări în funcție de tehnologia de asamblare sau impuse de către producător.
6. Vehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cele furnizate de producător sau a fost operat în condiții necorespunzătoare (taximetry, mitinguri, competiții sportive, etc.)
7. Vehiculul a fost deteriorat sau a suferit deteriorări cauzate de externe, atmosferice sau altor factori (termice, electrice, șocuri mecanice).
8. Piesele prezintă urme de impact, zgârieturi, îndoituri, rupturi, chimice sau mecanice deformări.
9. Piesele normale (naturale) uzură și lacrimă.

Cumpărătorul care va pretinde o situația defect în perioada de garanție va contacta magazinul de la care l-a făcut achiziția și să prezinte următoarele documente împreună cu partea/părțile în cauză:

1. Factura de cumpărare sau bonul fiscal emis de Yzy Choppers SRL
2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la momentul vânzării
3. Dovezi de instalare într-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto roman pentru tipul de muncă efectuate (bon fiscal, factura fiscală și instalarea estimare)
4. În caz de compresoare de aer condiționat, o copie a facturii de achiziție pentru uscător, uscător de filtru și supapă de expansiune este obligatorie. Instalarea estimare ar trebui să arate că compresor, uscător de haine, uscător de filtru, supapa de expansiune au fost înlocuite și sistemul de aer condiționat a fost curățat și apoi uscate cu azot.
5. Documentul emis de atelier de reparații autorizat care identifică defectul și explică cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza unde este cazul (de exemplu, debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare , discuri de frana, etriere, sisteme de frânare, injectoare, etc.).
6. Copia de RAR tehnice de autorizare a atelier de reparații în cazul în care adunarea a fost efectuată
7. Cerere de garanție emise de către vânzător (unde este cazul)
8. Copia certificatului de înmatriculare al vehiculului în cauză

NOTĂ. Dacă produsul a susținut în garanție a fost vândut într-un set/kit, atunci acesta trebuie să fie livrate în aceeași formă. (Ex. 3-piece set ambreiaj/kit, placa+disc+rulment vor fi livrate în perioada de garanție în aceeași formă, chiar dacă a susținut defect vine numai de la poartă). Dacă trimiteți parte/părți prin curier, vă rugăm să ne informați în scris contact@yzyflow.ro data la care ați predat o parte/părți la curier și numărul livrare (AWB).

GARANȚIE PENTRU ANVELOPE AUTO:

Garanția se acordă pentru anvelope auto, după cum urmează:

- 24 de luni de la data de vânzare, cu condiția ca anvelopele sunt folosite în condiții normale și în conformitate cu parametrii imprimate pe anvelope.
Garanția acoperă defecte de material sau de fabricație și anvelope cu acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în perioada de garanție, cu altele noi, conform legii.

YzyFlow Choppers SRL este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

1. Utilizarea de anvelope, după care depășesc minimul legal adâncime a benzii de rulare.
2. DOT numărul este indescifrabil.
3. Montare/demontare anvelope, într-un neautorizate RAR service, necorespunzătoare echilibrare de anvelopă-jantă.
4. Alegerea incorectă și montare de dimensiunea, fără a fi în conformitate cu caracteristicile prevăzute în mașină manuală.
5. Montare pe deteriorate, deformate sau ruginite jante.
6. Montare anvelope de tipuri diferite pe aceeași axă.
7. Anvelopele au tăieturi, înțepături, lovituri, fisuri cauzate de ascuțite, obiecte dure, gropi sau borduri, au urme de mecanică, chimică sau termică intervenție, au fost supuse reparațiilor de orice fel.
8. Defecte ale vehiculului: funcționarea Defectuoasă a sistemului de frânare, abateri de unghiurile de direcție de asamblare, suspendarea defecte, defecte sau uzate telescoapele peste 50%, joc in rulmenti, pivoti, bucse sau brate, improvizații care nu respectă regulile de siguranță a traficului și de întreținere a vehiculului.
9. Anvelopele sunt utilizate în masina de curse sau competitii, acestea sunt supuse unor situații accidentale (incendii, accidente de circulație pot fi atribuite driver sau accidente), acestea sunt afectate de starea drumurilor și de conducere a vehiculului (impactul cu obiecte dure, laterală sau centrală de frecare ).
10. Denivelările, umflarea, disconfort, vibrațiile sunt raportate după ce a atins un nivel de uzură mai mare decât 10% din înălțimea inițială a profilului. Acestea trebuie să fie susținut imediat după ce a început să folosească anvelope.
Reclamații pentru orice fel de reclamatii/probleme pot fi efectuate numai înainte de a călători pe o distanță maximă de 500 de kilometri.
Defecte ușoare pe flancuri ale anvelopelor în zona unde pliurile se alăture nu sunt considerate defecte de fabricație.

GARANȚIE EXCEPȚII:

- Pentru baterii auto, garanția se execută prin intermediul serviciilor convenite menționat în certificatul de garanție care însoțește fiecare baterie.
- Pentru anumite piese de schimb originale (OE), procedura de acordare a garanției este specific pentru fiecare producător, așa cum este necesar pentru a muta masina pe care o parte a fost instalat la cel mai apropiat dealer importator pentru a determina defectul, garanția poate fi preluat de către importator de rețea. Dacă solicitați un produs original, în garanție, vă rugăm să comunicați acest aspect în scris contact@yzyflow.ro în scopul de a indica măsurile specifice care trebuie urmate.

CONDIȚII DE RETURNARE:

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile - condiții și metode de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma de clauza următoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoie să justifice decizia de retragere".
Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere se aplică numai consumatorilor (persoane fizice). În cazul persoanelor juridice (acestea nu au statutul de consumator), ne rezervam dreptul de a accepta returnarea produselor și stabilirea lor în considerare ca un avans pentru comenzile viitoare sau nu pentru a se conforma cu cererea de retur.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzător) despre decizia sa de a se retrage din contract, în scris la adresa de e-mail contact@yzyflow.ro.
Produsul returnat trebuie să fie prezentate în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele de însoțire.
Costurile de retur vor fi suportate de client iar rambursarea valorii produsului se va face în termen de 14 zile, cel mai târziu de la data primirii returului.
Vechi piese de schimb sunt returnate în termen de maxim 14 zile, in ambalajul piese noi.
Revenirea se va face în același mod ca și pentru transport, Fan Courier sau in aceasi zi Curier la adresa: Soseaua Odaii 243, București.
Produsele returnate trebuie să fie ambalate în mod corespunzător pentru a le proteja în timpul transportului.
Nu cere contravaloarea produselor returnate în sistemul de rambursare.
YzyFlow Choppers SRL nu va acorda dreptul de a returna conform OUG 34.
După ce vom primi reveni în depozitul nostru, vom verifica starea produselor returnate. Mai târziu ne vor informa despre starea de schimb.

Dacă produsele returnate:

- au ambalajul deteriorat, fara sa specifice pe etichete și inscripții
- nu sunt în ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile originale și componentele
- se prezintă urme de montaj, vopsire sau sudura
- sunt original (OE) și sunt comandate de la depozite externe prin comenzi speciale pentru care plata în avans au fost solicitate sau acestea sunt ordonate în mod incorect, deoarece cumparatorul nu a furnizat datele de identificare ale vehiculului și șasiu serie sau acestea au fost comunicate incorect
- acestea sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului European, piese de siguranță (de ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si capace, apoi , în aceste situații descrise mai sus, veți fi, de asemenea, notificate (dacă este cazul) de costul de a le aduce în conformitate, astfel încât acestea pot fi puse din nou in vanzare.

CONDIȚIILE DE GARANȚIE ȘI RETURNARE DE BRICOLAJ ȘI GRĂDINĂRIT ELEMENTE

GARANȚIE:

Produse defecte în perioada de garanție sunt înlocuite sau reparate, după caz, în conformitate cu producătorii de servicii de politică și în conformitate cu legislația în vigoare.
Perioada de garanție începe de la data înscrisă pe chitanță și/sau factură de vânzare a produselor.
Cumpărătorul care se vor plânge de o situația defect în perioada de garanție va merge direct la magazinul de la care l-a făcut achiziția și va prezenta următoarele documente, împreună cu partea/părțile în cauză:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emis de Yzy Flow Choppers SRL
- Certificatul de garantie care a fost eliberat de vânzare.
Lista de servicii specializate unități este menționat în anumite certificat de garantie emise de producatori de marca.
Garanția este oferită de către centre de service autorizat de către producător sau importator, după caz. În cazul în care compania noastră nu este autorizat să furnizeze servicii de acțiuni, acestea vor fi reparate numai de către centrele autorizate de către producător sau de către importator autorizat al produselor.
Dacă întâmpinați dificultăți în rezolvarea de garanție de la centre autorizate de service, vă rugăm să ne contactați prin telefon sau în scris, utilizarea mijloacelor de contact din sectiunea contact a site-ului.

ATENT! Dacă produsul a susținut în garanție a fost vândut într-un set/kit, atunci acesta trebuie să fie livrate în aceeași formă.

Yzy Flow Choppers SRL este scutită de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

1. Modificările neautorizate sau intervenții pe produse, realizate de către client sau de către terți;
2. Folosind produse într-o pe termen lung, regim de suprasarcină sau într-un alt regim decât cel pentru care a fost proiectat (utilizarea de produse de hobby într-un mod profesionist regim), utilizarea lor în afara parametrilor privind planeitatea și activitatea curba recomandat de către producător, operațiunea de motoare termice, fără a avea un nivel optim de răcire este asigurată;
3. Defecte care apar ca urmare a supratensiuni în rețea, descărcări electrice din atmosferă sau a contaminării cu lichide sau corpuri străine;
4. Instalarea nu în conformitate cu instrucțiunile producătorului, scris în limba română, se găsește în ambalajul produsului la momentul vânzării;
5. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat și fabricat, într-un mod diferit sau într-un alt mediu decât cel recomandat de către producător, sau folosind-o într-un alt domeniu de utilizare decât cea menționată în prezentul certificat;
6. Expunere de produse, de la data de vânzare, pentru: incendii, lovituri, inundații, cutremure, și/sau alte incidente legate de cazuri de forță majoră, astfel cum acestea sunt definite de legea romana;
7. Defecte de transport și manipulare, suprapunerea unor greutăți pe produse în timpul transportului, daune accidentale sau lovește sau care apar ca urmare a unor accidente;
8. Utilizarea de accesorii incompatibile cu produsul și care influențează funcționarea acestuia, performanță și durabilitate;
9. Produsele care au urme de deteriorări mecanice, șocuri, deformări, rupturi, curbe sau au fost folosite în alte scopuri decât cele menționează și indicațiile lor manuale de utilizare nu sunt acoperite de garanție.
Uzura normala, ajustări periodice consumabile si nu sunt acoperite de garanție!

RETUR:

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile - condiții și metode de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma de clauza următoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoie să justifice decizia de retragere".
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzător) despre decizia sa de a se retrage din contract, în scris la adresa de e-mail contact@yzyflow.ro.
Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere se aplică numai consumatorilor (persoane fizice). În cazul persoanelor juridice (acestea nu au statutul de consumator), ne rezervam dreptul de a accepta returnarea produselor și stabilirea lor în considerare ca un avans pentru comenzile viitoare sau nu pentru a se conforma cu cererea de retur.
Produsul returnat trebuie să fie prezentate în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele de însoțire. Costurile de retur vor fi suportate de client iar rambursarea valorii produsului se va face în termen de 14 zile, cel mai târziu de la data primirii returului. În cazul comenzilor care a beneficiat de transport gratuit și mai târziu a revenit parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de livrare gratuita) sau în total, taxa de livrare inițial acordate gratuit este suportat de catre client.
Revenirea se va face în același mod ca atunci când de transport maritim, prin curierat rapid, la adresa: Soseaua Odaii 243, București.
Produsele returnate trebuie să fie ambalate în mod corespunzător pentru a le proteja în timpul transportului.
Nu cere contravaloarea produselor returnate în sistemul de rambursare.
YzyFlow Choppers SRL nu va acorda dreptul de a returna conform OUG 34.
După ce vom primi reveni în depozitul nostru, vom verifica starea produselor returnate. Mai târziu ne vor informa despre starea de schimb.

Dacă produsele returnate:

- au ambalajul deteriorat, fara sa specifice pe etichete și inscripții
- nu sunt în ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile originale și componentele arăta urme de montaj, utilizare, vopsire, sudare, zgârieturi, deformări mecanice, vopsea cioplit, modificări în starea lor inițială, etc., apoi, în aceste situații descrise mai sus, veți fi notificat (dacă este cazul) și costul de a le aduce în conformitate astfel încât acestea pot fi puse din nou in vanzare.

Dacă produsul returnat(e) nu respectă conditiile de retur, returul nu va fi acceptat. În acest caz, produsul(ele) vor fi returnate de către destinatar, cu plata pentru transport se întoarcă la destinație.
Nu este posibil să se întoarcă produse cu un motor termic, care au fost folosite, produsele în care consumabilele sunt introduse sau produse care, datorită utilizării lor nu mai pot fi vândute ca produse noi, produse care au fost folosite și alimentate cu benzină și ulei, în cazul în care motivul de returnare este legat de alte aspecte decât incorectă, funcționarea necorespunzătoare, non-conformitatea cu caracteristicile tehnice, sau necorespunzătoare poza produsului prezentat pe pagina de produs.

© 2024 Yzyflow Choppers. All Rights Reserved.
en_USEnglish